תנאי משלוח – החזרות וזיכויים

באתר eyeaces.com תוכלו למצוא יותר מאשר אחריות על המוצרים שרכשת.

  • מוצר מקורי ותעודת הפצה
  • תיאור המוצר ומועד התפוגה שלו
  • אחריות המסופקת על ידי היצרן
  • אריזה עמידה ובטוחה לכל מוצר
  • שרת הזמנות מאובטח וחנות לצורך ההזמנה
  • מהירות, אמינות, מחיר משתלם ואחריות על המשלוח

לקוח יקר,

חשוב מאד לקרוא את תנאי האחריות בתשומת לב, כדי להבין את תנאי האחריות בהם מסופקים המוצרים שלנו:

איננו מוכרים עדשות מגע ללקוחות מתחת לגיל 18.
אין רכישה באתר זה ללקוחות שטרם מלאו 18 שנים.

 

עם קבלת החבילה, בדוק אם תכולתה זהה שלך להזמנה שביצעת. במידה והתכולה אינה זהה לזו שהוזמנה, המוצר יוחלף ללא חיוב נוסף.

הערה חשובה!

מסגרת הזמן לביטול הרכישה היא עד לחמישה ימי עסקים לאחר יום האספקה. המוצר חייב להיות מועבר על ידי שירות הדואר (מוצרים המועברים על ידי שירותים כ-DHL, FEDEX, UPS וכו' לא יתקבלו). המוצר צריך להישלח במצבו המקורי ובאריזתו המקורית לכתובת שתימסר בעת תיאום ההחזרה.

 

החזרות והחזרים כספיים לא יתקבלו במקרה של שינוי במוצר, כסימון, כתיבה או כל סוג של שינוי בחבילה המקורית. לאחר שנקבל את העדשות, הן יעברו אנליזה.

תהליך ההחזר הכספי ימשך עד ל-10 ימי עסקים, וההחזר יבוצע לאותו כרטיס אשראי אשר שימש לביצוע ההזמנה. הוצאות נוספות ודמי המשלוח ששולמו לא יוחזרו.

זמני משלוח

הפריטים ישלחו מישראל אל הלקוח תוך עד 7 ימי עסקים מרגע ביצוע ההזמנה. במקרים של הזמנת עדשות צבע ללא תיקון ראיה (מספר) המוצר יגיע אל הלקוח תוך זמן שלא יאוחר מ21 ימי עסקים מיום שליחת ההזמנה. במקרים של הזמנת עדשות צבע עם תיקון ראיה (מספר), המשלוח יגיע אל הלקוח תוך זמן שלא יאוחר מ60 ימי עסקים מיום שליחת ההזמנה.

משלוח שנכשל באיסוף ע"י הלקוח/ה עלול להוביל לחיובים נוספים לדוגמה: עלויות החזרה, עלויות משלוח חוזר, וכו'.

ביטולים והחזרים כספיים

ביטול הזמנה יתקבל עד 14 ימי עסקים מרגע ביצוע ההזמנה. לא יתקבלו ביטולים והחזרים עבור מוצר שנפתח או נפגם ע"י הלקוח. במקרים של ביטולים על הלקוח לשלוח את המוצרים באמצעות דואר רשום או כל שירות משלוחים המספק מעקב תקין אחר המשלוח. ביטול הזמנה של עדשות עם תיקון ראייה יאופשר רק במידה והמשלוח טרם נשלח מחו"ל או מישראל אל הלקוח/ה או במקרה של אי עמידה בזמן האספקה (עד 60 ימי עסקים לעדשות עם תיקון ראיה).

מוצר פגום

על מנת להגיש את התלונה ליצרן, עומדים לרשות הלקוח עד ל-5 ימי עסקים מיום הגעת המוצר. יש לשלוח את העדשות במארז עדשות המגע המתאים, המאוחסן ומטופל כראוי ובאריזת הבליסטר או הבקבוק שלו. עדשות מגע שנתיות, יישלחו אף הן במארז המקורי שלהן.

אל החבילה יש לצרף צילום של חשבונית התשלום ומכתב המפרט את מהות התלונה.

תלונות לגבי עדשות מגע מיובשות, המכילות קרעים, חריצים, פטריות, או עדשות שטופלו באופן חריג ולא תקין, או עדשות שנעשה בהן שימוש החורג ממטרתן, לא תטופלנה על ידי היצרן.

כל המוצרים יעברו סריקה מקדימה שתבדוק את קופסת האחסון, העדשות, החשבונית והמכתב המצורף.

לרשות החברה עומדים עד ל-30 ימי עסקים לשלוח אלינו את העדשות החדשות או את העדשות שנשלחו בצירוף דו"ח הממצאים שלה.

אחריות לתוצאה סופית

אתר אינו אחראי לתוצאה הסופית של צבען של העדשות הצבעוניות לאחר שהוכנסו לעיניים. התמונות מסופקות על ידי יצרני העדשות, ולכן הן משמשות להמחשה בלבד, ואינן מהוות התחייבות לצבע הסופי המתקבל.

שימו לב!

האחריות מכסה רק פגמים בייצור, ואיננה מכסה מקרים של רשלנות, אי זהירות או שימוש חורג במוצר.

החלפות תתקבלנה אך ורק בתנאים שצוינו לעיל, באריזה המקורית ובצירוף המסמכים הנדרשים.

לא תתקבל \ תאושר בקשה לביטול עסקה \ החזר כספי במקרים של הזמנת עדשות עם תיקון ראיה (מספר) או כל מוצר בהתאמה אישית אחרת.

אנא,

שימרו כל פריט שקיבלתם באריזתו המקורית, עד שנפתור יחד את הבעיה.

מדיניות פרטיות

האם האתר שלכם עלול להעביר את פרטי האישיים או את פרטי האשראי שלי לגורם צד שלישי?
האתר שלנו לא מאפשר העברת נתוני משתמשים אל גורמי צד שלישי מכל סוג, אתר Eye Aces לעולם אינו מאחסן פרטי אשראי של משתמשי האתר.

גבולות אחריות משפטית

אנחנו, באתר eyeaces.com, עושים כל מה שביכולתנו להבטיח שעדשות המגע הנשלחות אליכם, בין אם המדובר בעדשות מגע צבעוניות רגילות ובין אם המדובר בעדשות המגע הצבעוניות האופטיות, תצאנה כשהן באיכות המקורית והמעולה שלהן בדרכן אליכם. יחד עם זאת, אין באפשרותנו לשלוט על מה שעובר על החבילה מרגע שהיא עוזבת את משרדנו במצב תקין, ועד שהיא מגיעה לידיכם.

זוהי הסיבה לכך, שחשוב מאד, בעיקר לפני השימוש הראשון, שתבחנו את העדשות מקרוב, כאשר החבילה מגיעה אליכם. חפשו אחר כתמים, ייבוש בשל חוסר נוזל, קרעים או סדקים. במידה והעדשות פגומות, אל תבצעו בהן שימוש ופנו אלינו מיד.